Lucas Brink is een veelbelovend talent in Skiën - alpine. Bekijk het project 'Help je mij de top te bereiken?'. Doneer veilig en direct via yvgtf.nl. Samen maken we dromen waar!
- Skiën - Alpine
- 05 april 2013
- Lelystad
Hi, ik ben Lucas Brink, 11 jaar.
Al vele jaren ben ik veel op de skipistes te vinden om mijn favoriete sport te beoefenen. Ik ski elke week bij Snowworld in Zoetermeer en ook een aantal weken in Oostenrijk.
Afgelopen seizoen heb ik voor het eerst een wedstrijd gewonnen. Dat wil ik de komende jaren nog veel meer gaan doen, dus ik wil graag volgend seizoen nog meer weken naar Oostenrijk om daar veel te trainen. Daar is wel veel geld voor nodig.
Wie wil mij sponsoren, zodat ik nog meer kan gaan trainen en mijn doel kan bereiken?
Dank je wel!
Groetjes, Lucas
-
Naam donateur Totaal Supporter YVGTF Persoonlijk Bericht Rob van Velthoven€ 2500Succes Lucas!! Op naar een mooi seizoenEdo€ 1250Heel veel succes LucasSteven van den Elzen€ 500Zet hem op Lucas: op naar de volgende overwinning zou ik zeggen 💪Edwin van Davenhorst€ 750Veel race plezier in t komende seizoen-
€ 2500
-
€ 1250
-
€ 500
-
€ 750
Geen gegevens gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht -
|
Rob van Velthoven (715 d)
|
€ 2500
|
|
|
€ 1250
|
|
Steven van den Elzen (718 d)
|
€ 500
|
|
Edwin van Davenhorst (718 d)
|
€ 750
|
Donateurs
| Naam donateur | Totaal | Supporter YVGTF | Persoonlijk Bericht |
|---|---|---|---|
Rob van Velthoven |
€ 2500 |
Succes Lucas!! Op naar een mooi seizoen |
|
Edo |
€ 1250 |
Heel veel succes Lucas |
|
Steven van den Elzen |
€ 500 |
Zet hem op Lucas: op naar de volgende overwinning zou ik zeggen 💪 |
|
Edwin van Davenhorst |
€ 750 |
Veel race plezier in t komende seizoen |
-
€ 2500
-
€ 1250
-
€ 500
-
€ 750
Aflopende campagnes
Ise van Bommel
Help mij naar het EK & WK Karate!
Mijn naam is Ise van Bommel (15 jaar). Ik woon in Rhenen en zit in de derde klas van het VWO op het Rembrandt College in Veenendaal. Karate is mijn passie, mijn leven.Mijn droom is om deel te nemen...
Bryan Smith
Help jij mij naar het EK en WK 2026?
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bryan Smith, 21 jaar en doe sinds mijn 6e aan BMX. Ik zit op moment van schrijven in mijn laatste jaar van de studie werktuigbouwkunde aan de Hanze Hogeschool in...
Mijn naam is Nariño Renfurm, ik ben 18 jaar oud en gespecialiseerd in de 800m en 1500m. Atletiek is niet zomaar een hobby voor mij – het is mijn passie en hopelijk mijn toekomst.
Ik train bijna...
Hoi!
Ik ben Merah en ik doe al 14 jaar karate. Dankzij deze sport heb ik al hele mooie dingen mogen meemaken: een finale plek op Hollands Got Talent met the Karate Girls, een nationale selectieplek...

