Sam Verkoijen is een veelbelovend talent in Kano - polo. Bekijk het project 'Ek kanopolo'. Doneer veilig en direct via yvgtf.nl. Samen maken we dromen waar!
Dag allemaal,
Mijn naam is Sam Verkoijen en ik mag Nederland vertegenwoordigen in Jong Oranje op het EK Kanopolo in Berlijn, deze zomer. Hiervoor heb ik een sponsoractie opgezet.
Mijn droom is om de internationale top te bereiken en alles te winnen wat je kan winnen als kanopoloër. De 1e stap is gezet door de nationale selectie onder 21 te behalen waarmee ik begin september 2023 naar het EK in Berlijn ga. Mijn trainingen zijn voor een groot deel in Venlo, maar steeds meer ook door heel Nederland. De meeste toernooien zijn in het buitenland. Al dit reizen, samen met al het materiaal wat je nodig hebt voor deze sport, kost veel geld. En naast school blijft er door de dagelijkse trainingen weinig tijd over voor een bijbaan. De kosten voor EK week zijn voor reis en verblijf, deelname en scheidsrechters 200,-, materiaal kosten zijn bijna 3000,-,
Ik ben daarom op zoek naar sponsoren. Steunt u mij om mijn droom werkelijkheid te maken?
-
Naam donateur Totaal Supporter YVGTF Persoonlijk Bericht Kliktaal€ 15Sam zet hem op! Hopelijk pakken jullie de winst! Ik duim voor jullie! Groetjes van susan (de overbuurvrouw)Suzanne en Leon€ 50Roos widdershoven€ 33Cindy en Rogee€ 25Zet hem op!!!!Luc Hendriks€ 5Succes tijger x luc-
Kliktaal
Sam zet hem op! Hopelijk pakken jullie de winst! Ik duim voor jullie! Groetjes van susan (de overbuurvrouw)
€ 15 -
Suzanne en Leon€ 50
-
Roos widdershoven€ 33
-
Cindy en Rogee
Zet hem op!!!!
€ 25 -
Luc Hendriks
Succes tijger x luc
€ 5
Geen gegevens gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht -
|
Kliktaal (1005 d)
|
€ 15
|
|
Suzanne en Leon (1007 d)
|
€ 50
|
|
Roos widdershoven (1007 d)
|
€ 33
|
|
Cindy en Rogee (1008 d)
|
€ 25
|
|
Luc Hendriks (1011 d)
|
€ 5
|
Donateurs
| Naam donateur | Totaal | Supporter YVGTF | Persoonlijk Bericht |
|---|---|---|---|
Kliktaal |
€ 15 |
Sam zet hem op! Hopelijk pakken jullie de winst! Ik duim voor jullie!
Groetjes van susan (de overbuurvrouw) |
|
Suzanne en Leon |
€ 50 |
||
Roos widdershoven |
€ 33 |
||
Cindy en Rogee |
€ 25 |
Zet hem op!!!! |
|
Luc Hendriks |
€ 5 |
Succes tijger x luc |
-
Kliktaal
Sam zet hem op! Hopelijk pakken jullie de winst! Ik duim voor jullie! Groetjes van susan (de overbuurvrouw)
€ 15 -
Suzanne en Leon€ 50
-
Roos widdershoven€ 33
-
Cindy en Rogee
Zet hem op!!!!
€ 25 -
Luc Hendriks
Succes tijger x luc
€ 5
Deel deze campagne
Aflopende campagnes
Ise van Bommel
Help mij naar het EK & WK Karate!
Rhenen - Utrecht
Mijn naam is Ise van Bommel (15 jaar). Ik woon in Rhenen en zit in de derde klas van het VWO op het Rembrandt College in Veenendaal. Karate is mijn passie, mijn leven.Mijn droom is om deel te nemen...
Bryan Smith
Help jij mij naar het EK en WK 2026?
Beerta - Groningen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bryan Smith, 21 jaar en doe sinds mijn 6e aan BMX. Ik zit op moment van schrijven in mijn laatste jaar van de studie werktuigbouwkunde aan de Hanze Hogeschool in...
Wijdenes - Noord-Holland
Mijn naam is Nariño Renfurm, ik ben 18 jaar oud en gespecialiseerd in de 800m en 1500m. Atletiek is niet zomaar een hobby voor mij – het is mijn passie en hopelijk mijn toekomst.
Ik train bijna...
Almere - Flevoland
Hoi!
Ik ben Merah en ik doe al 14 jaar karate. Dankzij deze sport heb ik al hele mooie dingen mogen meemaken: een finale plek op Hollands Got Talent met the Karate Girls, een nationale selectieplek...



