Milano Schiphorst is een veelbelovend talent in Autosport - kart. Bekijk het project 'Help Milano Europa in naast het Chrono NK karten '. Doneer veilig en direct via yvgtf.nl. Samen maken we dromen waar!
Milano Schiphorst
Help Milano Europa in naast het Chrono NK karten
Mijn naam is Milano Schiphorst, ik ben 9 jaar oud en kom uit Arnhem. Ik woon samen met mijn moeder. Mijn opa gaat altijd mee met karten, hij is mijn alles.
Sinds mijn 4de doe ik al aan karten en heb al veel prijzen gewonnen. Sinds dit jaar rijd ik mee in het NK Karten van Chrono en heb ook een kart licentie.
Het seizoen is nu afgelopen en ben 2de geworden.
Karten is mijn lust en mijn leven, vooral de snelheid en de adrenaline, maar ook het gaan voor de overwinning.
Mijn motto is: Remmen is angst. Je moet er vol voor gaan, want niemand anders kan het voor je doen. Ik train bijna elk weekend en het liefst zou ik elke dag gaan.
Voel me een professioneel kartcoureur, maar heb ook nog een hoop te leren. Daarnaast vergt het ontzettend veel toewijding, doorzettingsvermogen en financiële ondersteuning. En dat is waar ik jullie hulp nodig heb.
Mijn droom voor de toekomst is zo ver mogelijk komen in de autosport, wat begint met steeds hogerop komen in het karten.
Dus een EK zou mijn eerstvolgende doel zijn. Om mijn droom waar te maken heb ik de steun van donateurs nodig. Jullie donaties zouden helpen bij het betalen van de kosten voor brandstof, onderhoud, training en deelname aan races. Met jullie steun zou ik in staat zijn om te blijven trainen, te blijven racen en mijn vaardigheden verder te ontwikkelen.
Elke bijdrage, groot of klein, zou enorm gewaardeerd worden. Jullie zouden niet alleen mijn droom helpen verwezenlijken, maar ook een aandeel hebben in mijn succes op het circuit. Als dank voor jullie steun, zou ik updates delen over mijn voortgang, resultaten en hoogtepunten tijdens mijn races. Jullie zouden getuige zijn van de groei en ontwikkeling van een jonge coureur die ernaar streeft om het uiterste uit zichzelf te halen.
Dus, als jullie willen bijdragen aan mijn carrière doneer dan een bedrag naar keuze. Met elke euro zou ik blij zijn. Samenwerken met jullie zou een absolute eer zijn en ik hoop dat jullie deel willen uitmaken van mijn raceavontuur.
Sponsoring zou ook een mogelijkheid zijn waarbij ik reclame kan maken voor jullie organisatie, wat voor jullie ook een win-win situatie kan opleveren.
Groetjes,
Milano
-
Naam donateur Totaal Supporter YVGTF Persoonlijk Bericht Floortje Walraven€ 20Zet m op! Liefs FloortjeRia€ 20Hoop dat jij je doel gaat bereiken Milano!!!AF Pamboer€ 50Super goed bezig milano ga zo door 💪💪💪Patricia timmerman€ 30Zet hem op , je kan het!Adam Bednarczyk€ 50Go Milano-
Floortje Walraven
Zet m op! Liefs Floortje
€ 20 -
Ria
Hoop dat jij je doel gaat bereiken Milano!!!
€ 20 -
AF Pamboer
Super goed bezig milano ga zo door 💪💪💪
€ 50 -
Patricia timmerman
Zet hem op , je kan het!
€ 30 -
Adam Bednarczyk
Go Milano
€ 50
Geen gegevens gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht -
|
Floortje Walraven (860 d)
|
€ 20
|
|
Ria (886 d)
|
€ 20
|
|
AF Pamboer (894 d)
|
€ 50
|
|
Patricia timmerman (894 d)
|
€ 30
|
|
|
€ 50
|
Donateurs
| Naam donateur | Totaal | Supporter YVGTF | Persoonlijk Bericht |
|---|---|---|---|
Floortje Walraven |
€ 20 |
Zet m op! Liefs Floortje |
|
Ria |
€ 20 |
Hoop dat jij je doel gaat bereiken Milano!!! |
|
AF Pamboer |
€ 50 |
Super goed bezig milano ga zo door 💪💪💪 |
|
Patricia timmerman |
€ 30 |
Zet hem op , je kan het! |
|
Adam Bednarczyk |
€ 50 |
Go Milano |
-
Floortje Walraven
Zet m op! Liefs Floortje
€ 20 -
Ria
Hoop dat jij je doel gaat bereiken Milano!!!
€ 20 -
AF Pamboer
Super goed bezig milano ga zo door 💪💪💪
€ 50 -
Patricia timmerman
Zet hem op , je kan het!
€ 30 -
Adam Bednarczyk
Go Milano
€ 50
Deel deze campagne
Aflopende campagnes
Ise van Bommel
Help mij naar het EK & WK Karate!
Rhenen - Utrecht
Mijn naam is Ise van Bommel (15 jaar). Ik woon in Rhenen en zit in de derde klas van het VWO op het Rembrandt College in Veenendaal. Karate is mijn passie, mijn leven.Mijn droom is om deel te nemen...
Bryan Smith
Help jij mij naar het EK en WK 2026?
Beerta - Groningen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bryan Smith, 21 jaar en doe sinds mijn 6e aan BMX. Ik zit op moment van schrijven in mijn laatste jaar van de studie werktuigbouwkunde aan de Hanze Hogeschool in...
Wijdenes - Noord-Holland
Mijn naam is Nariño Renfurm, ik ben 18 jaar oud en gespecialiseerd in de 800m en 1500m. Atletiek is niet zomaar een hobby voor mij – het is mijn passie en hopelijk mijn toekomst.
Ik train bijna...
Almere - Flevoland
Hoi!
Ik ben Merah en ik doe al 14 jaar karate. Dankzij deze sport heb ik al hele mooie dingen mogen meemaken: een finale plek op Hollands Got Talent met the Karate Girls, een nationale selectieplek...

