Mette Kool is een veelbelovend talent in Badminton. Bekijk het project 'Nieuwe doelen richting EJK's 2025-2026'. Doneer veilig en direct via yvgtf.nl. Samen maken we dromen waar!
Nieuw doel actief!
De campagne die je nu bekijkt is met succes afgerond. Mette Kool is inmiddels gestart met een nieuwe campagne: Nieuwe doelen en toernooien 2026-2027 .
Bekijk het nieuwe actieve doelHallo, wat leuk dat je mijn Talentboek bezoekt!
Na mijn eerste campagne in de zomer van 2024, gaan we nu richting het einde van seizoen 2024-2025 en worden de plannen gemaakt voor het seizoen 2025-2026.
Om te beginnen een terugblik op de afgelopen maanden. Ik ben heel blij met mijn ontwikkeling in deze periode. Het trainen op het RTC in Haarlem, 4 ochtenden in de week is zwaar, maar ik merk dat ik beter word. Daarbij train ik nog bij de Nationale selectie op Papendal en bij Duinwijck.
Zo heb ik een aantal mooie resultaten kunnen neerzetten.
De mooiste is wel de overwinning tijdens de 8 Nations U15 in Zweden in de mix samen met Jason de Graaf. Hier won ik ook de Consolation cup in het meisjesenkel.
Verder heb ik op de Swedish Junior U13 de mix gewonnen en 2e in de dubbel, in Luxemburg U15 2e in de single en in Duitsland Refrath U15 de dubbel en mix gewonnen en 3e plaats single. Verder ben ik wat toernooien gaan spelen in de hoogste 1 categorie, naast de 4 categorie. In de 4 heb ik een aantal overwinningen behaald. En ik heb mijn debuut gemaakt op onze eigen Dutch Junior International U19.
Nu is deze week de voorselectie voor de EJK U17 bekend gemaakt en ik zit hierbij! De EJK U17 vindt eind november plaats op Lanzarote. Eind augustus wordt bekend wie er mee mag.
Als voorbereiding zal ik van de zomer trainen op Papendal en twee kampen doen met de Nationale selectie in Italië en België.
Verder is het de bedoeling dat ik ook naast de competitie bij Duinwijck een aantal Internationale toernooien weer zal spelen richting deze EJK U17 en ook richting de EJK U15, welke in 2026 zal zijn! Ik hoop mij natuurlijk definitief voor beide toernooien te plaatsen.
Aangezien de Nederlandse badminton bond alle funding vanuit NOC*NSF is kwijtgeraakt, komen alle kosten terecht bij mijn ouders. Ook voor de EJK's moeten wij zelf een grote eigen bijdrage betalen.
Wil jij mij steunen richting seizoen 2025-2026?!
Alvast bedankt allemaal voor je support!
En als u het leuk vindt om mij te volgen, dan kan dat via:
Instagram: mette_badminton
Groetjes Mette
p.s.
Indien u een bedrijf heeft of iemand kent die interesse heeft om mij bedrijfsmatig te sponsoren, dan kom ik graag met u in contact. Ik zou graag willen onderzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen!
Zo heb ik bijvoorbeeld nog meerdere plekken op mijn shirts beschikbaar voor een logo van uw bedrijf.
Ook een eenmalige bedrijfsmatige donatie is van harte welkom.
-
Naam donateur Totaal Supporter YVGTF Persoonlijk Bericht Anoniem€ 500Hans kuipers€ 15Pim van Veghel€ 10Succes kette moolDonateur€ 25Succes Strijder…!!!Team Pim€ 750Heel veel plezier en succes met het badminton!!-
Anoniem€ 500
-
Hans kuipers€ 15
-
Pim van Veghel
Succes kette mool
€ 10 -
Donateur
Succes Strijder…!!!
€ 25 -
Team Pim
Heel veel plezier en succes met het badminton!!
€ 750
Geen gegevens gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht -
TEGENPRESTATIES
TEGENPRESTATIES ZIJN BELONINGEN, DIENSTEN OF VOORDELEN DIE U ONTVANGT IN RUIL VOOR UW BIJDRAGE.
|
|
€ 500
|
|
Hans kuipers (370 d)
|
€ 15
|
|
Pim van Veghel (371 d)
|
€ 10
|
|
|
€ 25
|
|
|
€ 750
|
Donateurs
| Naam donateur | Totaal | Supporter YVGTF | Persoonlijk Bericht |
|---|---|---|---|
Anoniem |
€ 500 |
||
Hans kuipers |
€ 15 |
||
Pim van Veghel |
€ 10 |
Succes kette mool |
|
Donateur |
€ 25 |
Succes Strijder…!!! |
|
Team Pim |
€ 750 |
Heel veel plezier en succes met het badminton!! |
-
Anoniem€ 500
-
Hans kuipers€ 15
-
Pim van Veghel
Succes kette mool
€ 10 -
Donateur
Succes Strijder…!!!
€ 25 -
Team Pim
Heel veel plezier en succes met het badminton!!
€ 750
Deel deze campagne
Aflopende campagnes
Ise van Bommel
Help mij naar het EK & WK Karate!
Rhenen - Utrecht
Mijn naam is Ise van Bommel (15 jaar). Ik woon in Rhenen en zit in de derde klas van het VWO op het Rembrandt College in Veenendaal. Karate is mijn passie, mijn leven.Mijn droom is om deel te nemen...
Bryan Smith
Help jij mij naar het EK en WK 2026?
Beerta - Groningen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bryan Smith, 21 jaar en doe sinds mijn 6e aan BMX. Ik zit op moment van schrijven in mijn laatste jaar van de studie werktuigbouwkunde aan de Hanze Hogeschool in...
Wijdenes - Noord-Holland
Mijn naam is Nariño Renfurm, ik ben 18 jaar oud en gespecialiseerd in de 800m en 1500m. Atletiek is niet zomaar een hobby voor mij – het is mijn passie en hopelijk mijn toekomst.
Ik train bijna...
Almere - Flevoland
Hoi!
Ik ben Merah en ik doe al 14 jaar karate. Dankzij deze sport heb ik al hele mooie dingen mogen meemaken: een finale plek op Hollands Got Talent met the Karate Girls, een nationale selectieplek...


