Gijs de Rijk is een veelbelovend talent in Zwemmen - waterpolo. Bekijk het project 'Support my youth training in Barcelona! '. Doneer veilig en direct via yvgtf.nl. Samen maken we dromen waar!
Gijs de Rijk
Support my youth training in Barcelona!
Gijs de Rijk
- Zwemmen - Waterpolo
- 13 januari 2007
- Vleuten
Steun mijn jeugdopleiding in Barcelona!
Ik ben Gijs de Rijk, ik ben 16 jaar. Ik wil heel graag topsporter worden en ik heb hiervoor de stap gezet om mijn jeugdopleiding waterpolo in Barcelona te volgen. De trainingsmogelijkheden zijn hier heel goed. Ik train twee keer per dag. In de ochtend met de BIWPA Academie met allemaal internationale spelers. Met hun speel ik in de competitie in een herenteam. In de avond train ik bij Club de Natación Atlètic-Barceloneta (CNAB), waar ik de competitie onder de 16 jaar mee speel.
Ik wil heel graag mijn jeugdopleiding bij CNAB met jongens onder de 18 jaar hier afmaken. Ik doe dit jaar examen van school en dan ga ik mijn waterpolo combineren met de Johan Cruyff College Roosendaal. Hier kunnen ze (top)sporters die in het buitenland zitten begeleiden, helemaal top!.
Uiteraard ben ik beschikbaar voor de nationale selectie van Nederland en hoop daar dit jaar nog mee te mogen naar een EJK.
Om dit alles te realiseren komen er nogal wat kosten bij kijken. Onder andere mijn verblijf in Barcelona (ik verblijf in een studenten residence), mijn vluchten naar Nederland voor school en de Nederlandse selectie. En met Barceloneta en Biwpa gaan we jaarlijks ook op trainingsstage naar een ander land. Ik doe echt heel veel ervaringen op die onvergetelijk zijn en ik ben mijn ouders dankbaar dat dit kan. Maar ik wil meer op mijn eigen benen staan. Ik doe dit allemaal op weg naar Olympische Spelen. Het is mijn droom om ooit daar aan te kunnen deelnemen. Om mijn droom voor nu waar te maken, doe ik een beroep op u, om mijn financieel te steunen.
Support my youth training in Barcelona!
I am Gijs de Rijk, I am 16 years old. I really want to become a top athlete and for this I took the step to do my youth water polo training in Barcelona. The training opportunities here are very good. I train twice a day. In the morning with the BIWPA Academy with all international players. With them I play in the league in a men's team. In the evening I train with Club de Natación Atlètic-Barceloneta (CNAB), with whom I play the under-16 league.
I would very much like to finish my youth training at CNAB with boys under 18 here. I'm taking exams from school this year and then I'm going to combine my water polo with the Johan Cruyff College Roosendaal. Here they can coach (top) athletes who are abroad, totally awesome!
Of course I am available for the national selection of the Netherlands and hope to go with them to an EJK this year.
To accomplish all this, there are quite a few costs involved. Among other things, my stay in Barcelona (I stay in a student residence), my flights to the Netherlands for school and the Dutch selection. And with Barceloneta and Biwpa we also go on annual training trips to another country. I really gain a lot of experiences that are unforgettable and I am grateful to parents that this is possible. But I want to be more on my own. I'm doing all this on my way to Olympics. It's my dream to be able to participate in that one day. To make my dream come true for now, I appeal to you to support my financially.
Gijs de Rijk
-
Naam donateur Totaal Supporter YVGTF Persoonlijk Bericht Anoniem€ 50-
Anoniem€ 50
Geen gegevens gevonden die overeenkomen met uw zoekopdracht -
|
Anoniem (1097 d)
|
€ 50
|
Donateurs
| Naam donateur | Totaal | Supporter YVGTF | Persoonlijk Bericht |
|---|---|---|---|
Anoniem |
€ 50 |
-
Anoniem€ 50
Deel deze campagne
Aflopende campagnes
Ise van Bommel
Help mij naar het EK & WK Karate!
Rhenen - Utrecht
Mijn naam is Ise van Bommel (15 jaar). Ik woon in Rhenen en zit in de derde klas van het VWO op het Rembrandt College in Veenendaal. Karate is mijn passie, mijn leven.Mijn droom is om deel te nemen...
Bryan Smith
Help jij mij naar het EK en WK 2026?
Beerta - Groningen
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bryan Smith, 21 jaar en doe sinds mijn 6e aan BMX. Ik zit op moment van schrijven in mijn laatste jaar van de studie werktuigbouwkunde aan de Hanze Hogeschool in...
Wijdenes - Noord-Holland
Mijn naam is Nariño Renfurm, ik ben 18 jaar oud en gespecialiseerd in de 800m en 1500m. Atletiek is niet zomaar een hobby voor mij – het is mijn passie en hopelijk mijn toekomst.
Ik train bijna...
Almere - Flevoland
Hoi!
Ik ben Merah en ik doe al 14 jaar karate. Dankzij deze sport heb ik al hele mooie dingen mogen meemaken: een finale plek op Hollands Got Talent met the Karate Girls, een nationale selectieplek...

